30 C
Alor Star
Tuesday, March 19, 2024

PIAGAM PELANGGAN

Akauntabiliti

• Status permohonan bantuan zakat boleh diperoleh dalam tempoh 21 hari dari tarikh permohonan yang lengkap
• Pembayaran bantuan zakat dibuat dalam tempoh 14 hari dari tarikh kelulusan bantuan

Inovasi Dalam Memberi Perkhidmatan

• Menyediakan platform baru kepada pembayar zakat menunaikan zakat.
• Mempelbagaikan medium pengagihan zakat kepada penerima zakat.

Maklumat Sentiasa Tepat Dan Terkini

• Penyata bayaran zakat melalui potongan gaji / Ejen Kutipan dapat disemak oleh pembayar zakat dalam tempoh 14 hari dari tarikh pembayaran. Tertakluk kepada maklumat yang lengkap
• Memperolehi resit rasmi dengan segera selepas pembayaran zakat dilakukan di kaunter.
• Membuat taksiran zakat dengan tepat dan betul berdasarkan maklumat yang diberikan oleh pelanggan.

Layanan Yang Terbaik

• Memberikan layanan mesra kepada pembayar dan penerima zakat.
• Memberikan maklum balas segera terhadap aduan zakat yang diterima.
• Berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan.

KAJIAN MENGENAI KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KUALITI PERKHIDMATAN LEMBAGA ZAKAT NEGERI KEDAH

Sukacita dimaklumkan bahawa satu kajian mengenai perkara di atas sedang dijalankan. Kajian tersebut adalah untuk mendapatkan maklumat mengenai persepsi pihak berkepentingan terhadap kualiti perkhidmatan di Lembaga Zakat Negeri Kedah.

Sila klik SINI untuk menjawab borang soal selidik ini.

Kerjasama serta perhatian tuan/puan dalam mengisi soal selidik ini adalah sangat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih

You have successfully subscribed to the newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Lembaga Zakat Negeri Kedah Darul Aman will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.